Uppkörning

Kom nyss hem från uppkörningen.
Det gick skitbra. MVG fick jag.

Så nu får jag köra med tungt släp. :D

Först gick säkerhetskontrollen dom en dans. Glömde inte en endaste sak :D
Sen gick backningen också bra, förutom att när jag skulle ta fram och ta om så slirade det bara..
Is, pudersnö och nerförsbacke är inte det roligaste alla gånger.
Men det gick bra i alla fall. Jag löste problemet som ett proffs ;)

Sen fick jag köra lite runt stan.
Först E14 mot Trondheim. Sen mot Lugnviks industriområde. Sen in i Lugnvik.
Sen in mot Östersund, Rådhusgatan bort förbi sjukhuset.
Sen ner mot Frösön. In och igenom hela Frösö "centrum".
Sen mot Frösö kyrka, förbi frösö flygplats och sen in på F4 och så landade vi på skolans parkering.
Fick backa in släpet på parkeringen och koppla loss och sen var jag klar.

Nästa vecka ska jag kanske in och köra fördigt hjullastare. Har 6 timmar kvar att köra på det.

Nån som söker lastbilschaufför? ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0