Trucker

Idag hämtade jag ut mitt nya körkort. Mitt nya LASTBILSKÖRKORT!
I was like "OMG! Look at all these bokstäver!"
*Happy face*
BE CE AM
Hade dock inte väntat mig att dom skulle klippa mitt förra körkort på plats.
Kände mig rätt stolt när jag tänkte hur mycket jag har hunnit med på bara 6 månader.
C körkort, CE körkort. Hjullastare, truck, ADR, yrkeskompen och mycket mycket mer..
Stolt tjej!

Över till Subban: Igår ställde pappa ner tomgången på min bil (subban).
Sen jag fick den har tomgången varit uppe i 3000 varv när motorn är varm.
Nu står den på ca 800 varv. Lite väl lågt så pappa måste ner i motorn igen och skruva upp den lite.
Imorgon....eller nån dag framöver ska jag skotta mig fram till reservdelsbilen och plocka lite grejer som jag behöver byta ut.
Sen måste jag börja slipa fäljarna på sommardäcken så jag hinner lacka dom till sommaren.
Den ska även få sig en ordentlig omgång med damsugaren, skurtrasa och fönsterputs den här veckan.
Let the renovation begin!   

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0