Awesome day?

Dagen började med stress.. Efter att ha sminkat mig i 10 minuter insåg jag att jag började bli sen och rusade ner och bredde mig en macka jag kunde äta i bilen.
Kom till skolan 5 min innan vi började.

Efter skolan trodde jag att jag kunde ta det lugnt. Men icke.
Först vimsade jag runt på blommaffärer eftersom jag ville köpa lökar som jag ska plantera i rabatten. Köpte några som tydligen ska bli fina blommor. :)
Sen åkte vi på Dollarn och kollade efter krukor. Då ringer telefonen.
Älsklingen satt med bensinstopp mitt i skogen, vilse, utan pengar i telefonen och nästan slut på ström.
Han hade suttit där i ca 2 timmar utan att ha fått kontakt med nån. Stackarn!

Så då var det ju bara att åka iväg och försöka hitta rätt på honom.
När vi väl hittade honom tig det inte länge förrns hans pappa kom med diesel. SEN kunde vi åka hem.

Väl hemma börjar det ÖSösösregna.
Fy fan säger jag bara!

Står nu och steker middag och matlåda tills imorgon.
Gott ska det bli! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0