Working week. Tisdag

Sitter på jobbet.
Annette åkte nyss hem, efter att vi varit på sopen och källsorterat sopor.
Så jag är själv...i spökhotellet. Helt själv. Förutom spöket.

När jag kom hit idag fick jag börja med att städa lägenheten som finns i källaren. Helt själv.
Som tur är finns det en tv som jag höjde till högsta volym på MTV så jag slapp höra det läskiga surret från proppskåpet.
Även att när jag kom ner dit var dörren till betongrummet öppen. Det är ett tomt rum med betonggolv, betongväggar och betongtak.
Jag stängde den ifall det skulle finnas ett monster där inne, och när jag skulle upp för att hämta en ny tvättpåse och nya sängkläder var den öppen igen.
Spookey!

Sen efter det fikade jag och Annette banansmoothie som var värsta god!
Jag brukar inte tycka om banan. Men helvete vad god den var!

Och innan Annette åkte hem åkte vi som sagt och sopsorterade. En halv släpvagn med glasflaskor av alla de slag.
Och nu sitter jag här. I min ensamhet och funderar på om vi kommer få några middagsgäster ikväll..
Isåfall är det jag som är kock! :D

Mawhahaha!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0