Flitiiiig

Kom precis in från stallet.
Gissa hur många timmar jag varit där?
Jo Timmar :)

Idag har jag fått så himla mycket gjort.

Jag har:

-Diskat undan ALL disk i köket. Torkat bordet, bänken, spisen och kakelväggen.
-Damsugit och damtorkat typ hela mitt rum. Plockat, rensat, kastat, vikt kläder och allt möjligt sånt.
-Börjat skriva ett nytt Personligt Brev.
-Gjort en middagslista för flera veckor som jag ska skriva ut snart.
-Mockat och gjort fint i stallet.
-Mockat hela Lusses hage.
-Fodrat och vattnat hästarna både frukost och lunch.
-Fångat in en lös kaninen och fixat buren.

Det käns så jäkla skönt att äntligen ha mockat ur Lusses hage.
Har tänkt på det i flera dagar nu.

...och jag hittade en larv. En fjärilslarv.
Den satt på en bajs, så den fick följa med på kasa.
Hoppas den gillar bajs. För då har den hamnat i himmelriket nu. :)







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0