Surprise...!

Imorse när jag kom in från stallet och skulle äta frukost så låg det en tidning på bordet.
En jakt tidning.
I brist på andra tidningar började jag bläddra i jakt tidningen och fastnade i en artickel om rådjursjakt.
Rubriken var halft lockade och det var fina bilder på rådjur som betar maskrosor.

Artickeln börjar typ med en bild på en jägare som smyger i skogen bakom ett träd.
Jägaren har typ en anisktsmask med kamouflage så man ser bara ögonen och näsan.

Jag fastnar och tittar noga på det man ser av jägarens ansikte.
Jag kan liksom inte bestämma mig om det är en male eller en female.
Magkänslan säger mig att det är en man. Så jag tittar lite på de andra bilderna och vänder sedan blad igen.

En till bild. På samma jägare. Utan ansiktsmasken.
Jag hajar till och börjar asgarva.
Jag tänker "självklart!"
Gissa vem jägaren är....jo Pappa!

Jag vänder tillbaka blad och känner direkt igen pappa bakom masken..


Jag kopplade liksom inte först att det ens kunde ha varit han.
Han har ju inte sagt nånting om att dom gjorde ett repotage med honom när han var neröver sist.

Hehehe!







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0