Sommar i Krokom..

Kom nyss hem efter en halvdag i Krokom.
Det började med att jag bara skulle dit och lämna närvarorapport till Arbetsförmedlingen.
Ellie åkte med, och hon ville på ICA och köpa hårfärg. Och vatten. Och glass. :)

Och eftersom det var så fint väder och eftersom vi var på så bra hummör åkte vi till Krokomsporten och kollade på kläder.
Jag hittade ett par skiiiitsnygga knähöga läderstövlar.
Trodde aldrig jag skulle sätta på mig ett sånt par, men jag provade för skojs skull, och dom satt som en smäck.
Som om dom var gjorda för mig! :D
Men dom kostade typ 550 spänn, så jag måste vänta med att köpa dom. :(

Sen hittade jag ett par skitsnygga kilklackskor i mocka. Svarta. Dom var assköna och passade mig perfekt.
Men dom kostade över 400 kr så jag köpte inte dom heller.
Extra tråkigt att dom ska kosta så mycket när jag vet att dom inte håller. Köpte ett par klackskor av samma märke förra sommaren. Sulan gick sönder och trillade av första gången jag använde dom.
KassKassKass kvalite! Men SnyggSnyggSnygga!

I slutändan var det enda jag köte ett nagellack. Rött. Jätterött.
Imorgon ska jag till stan, så då ska jag kolla om jag hittar kilklack i mocka eller knähöga stövlar.
Vill verkligen ha!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0