Ridning, bästa träningen

Jag har träningvärk överallt.
I magen, i ryggen, i armarna. Men värst är benen. Låren.

Jag var ute på en ridtur igår. Red upp och lånade Gummis ridplan.
Lusse var inte på sitt bästa hummör. I vänster varv var han jättefin och gick jättefint.
Men i höger varv var han helt Omöjlig!

Jag vet ju att han är sämre i höger varv, men god damn.. 
Detta är nånting jag inte kommer ge upp med. Men igår tappade jag all kraft i benen efter ett tag, men fortsatte ändå tills han började ge efter lite. Då slutade jag, för man ska alltid sluta när det går som bäst :)
Jag har typ tappat dom flesta ridmuskler. Så man blir trött fort.

Även att Emil följde med på cykel. 
Jag blev Jätteglad. Han är så underbar min Emil :) <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0