RandOM

Imorgon är det fredag. Då är det bara 2 dagar kvar tills jag får pussa Emil igen.
Men lite tur kanske han kommer hit till hotellet på lördag.

Undrar hur länge jag jobbar på söndag.

Imorgon lär jag träffa pappa också.
Chansen är stor att han tittar förbi nånting. Roligt isåfall :)

I veckan ska jag och Emil på bio. Undrar om det går några bra filmer...

Jag är jättemätt.
Åt värsta lyxportionen schnizel och pommes frittes med bea sås.
Lagade maten själv ala restaurangkök. Ska nog skaffa en sån restaurangspis när jag flyttar hemifrån. Dom är awesome.. :)

Jag vågade gå ner i spökkällaren och städa upp i bastun och i duschen utan att prata i telefon.
Det var inte lika läskigt som jag tänkt mig. Det beror nog på att jag sprang ner direkt efter att gästerna hade gått. Så det kändes typ som att dom fortfarande var kvar på hotellet.
Lustigt hur det kan vara. Nu vågar jag nästan inte ens titta på dörren. Tänk om spöket skulle trycka ner handtaget eller nått. Då skulle jag skita ner mig.. :s

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0