Paltkoma!

Jag är så mätt så jag vill bara skrika högt och springa runt i en stor cirkel...!

Jag åt för mycket makaronipudding. PaltkomaPaltkomaPaltkooomaaaaa!
Gissa vem som var kock? Jo, JAG!
Jag är alldeles för bra på att göra sånna. Alldeles för bra!
Det blir på tok för gott. Man äter tills man svimmar. Eller tills det tar slut i alla fall..
Tur man inte gör det så ofta.. Jag menar....Hur skulle man då se ut? :o

Det räckte i alla fall till matlåda åt Emil.
Gjorde 2 formar, så jag skulle bli förvånad om det inte hade räckt.

....och nu sitter jag här. Och jäser. Framför datorn.

Lusse är inne, disken är diskad... Ska snart sova.
Emils varma, gosiga famn väntar redan på mig. Min Emil♥ 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0