Lång dag...

Hur känner sig Malin?
Less!
Så jävla less...!

Det har varit en så lång dag.
Kom nyss hem efter att ha varit i stan och i ås typ hela dagen.
Nu måste jag ut i stallet och mocka när jag egentligen bara vill klä av mig naken, öppna fönstret och lägga mig i sängen och titta på en lättsam film till jag somnar.

Min hjärna har blivit till gröt. Jag orkar inte tänka mer idag...
Vill bara sova. Jag behöver sova. Länge. typ Jättelänge.

Är inte alls pepp inför studenten längre. Jag som ser fram så mycket till det.
Det är i alla fall skönt att vara färdig med studentpresenterna.
Imorgon ska jag försöka knåpa ihop nå fina gratulationskort. Emil får inte vara med. Höhö!


Kommentarer
Postat av: madde

När kommer du hit med min pressent då? DU ska komma hit!

2011-06-02 @ 20:09:28

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0