Kläder

Idag har jag insett hur väldigt mycket kläder jag har....

Kan man ha för mycket kläder?
JA det kan man.

Egentligen borde jag göra mig av med en massa kläder. Men det är svårt att kasta.
Jag använder ju typ alla mina kläder. Även om vissa plagg bara används typ 1 gång per år.

Plus att det kan vara bra att ha slit-å-släng kläder om man ska måla om huset eller någe :)
Men nu när Emil♥ typ flyttat in måste jag rensa så han får plats med sina kläder i skåpen.
Det skulle vara helt underbart med en till garderob, men det får inte plats.

För tillfället provar jag alla mina fina klänningar.
Roligt att jag fortfarande kan ha dom efter alla extra kilon man samlat på sig sen jag träffade Emil.. Hehe!
Så ingen av dom hamnar på kupan eller eldhögen eller vart nu mina gamla stackars kläder tar vägen..







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0