Kass kvalité!

När man är ute och choppar tänker man ofta att "okej den är lite dyr, men då är det bättre kvalité".
Så tänkte i alla fall jag...
Fel fel fel!

Jag köpte 1 st leggings för 150 spänn på India. (Ni vet sånna där i bommul som är lite tjockare som inte blir genomskinliga så trosorna syns.)
Först tyckte jag dom var för dyra och gick därifrån. Men eftersom jag inte hade tid att springa på stan och leta ett annat par gick jag dit igen och betalade var dom kostade.
Och nu sitter jag här. Med ett helt oprovocerat hål i byxan.

Samma sak med ett annat exakt likadant par jag har, också från India. Som kostade lika mycket och som jag fick av mamma.
Även att hålen sitter på ungefär samma ställe fast på olika ben.
Ren slup eller bara superduperdålig kass kvalité?

Funderar på att försöka laga dom. Hur nu det kommer se ut efteråt..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0