Homecoming soldier

Jag känner mig som en säl.. Trött, slö, godissugen.. Sitter och jäser framför datorn som värsta John Bauaren.
Även att jag bara suttit här i typ 5 min.

Kom nyss hem.
Idag har varit en lång dag.
Har varit i Järpen typ hela dagen. 
Eftersom Madde har studentbal idag så skulle vi pynta henne med glitter och glamour :)
Först åkte vi och kollade på Maddes lägenhet. Sen åkte vi och käka.
Hamburgare och pommes. Om nom nom!

Sen åkte vi till stallet eftersom hovslagaren kom. 
Och sen, mina vänner.. åkte Madde och duschade. 
Och efter DET kunde vi åka tillbax till Maddes place och platta håret och göra dom så fina så.
Till och med Isak fick en omgång med plattången :)
Och Guess what.... Dom blev JÄTTEFINA allihopa. Madde, Isak och Kristin :)
Jag blev riktigt avundsjuk faktiskt. Jag vill också på bal!

Sen efter att ha fotat som värsta paparazin och lämnat alla på balen åkte jag och Annica hem.
Påvägen hem blev jag och Emil bjudna på middag hem till Annica och Krillan. 
Det var jättegod mat. Revbensspjäll och sån där strimlad potatiskaka. Om nom nom!

Nu äntligen sitter jag här, och värmer mig med Emil sjukt mysiga fleace tröja.
(Om nu fleace stavas så?) 
Ska snart ut i stallet och mocka och ta in Lusse. 


Imorgon är det Springmeat...!



 


Kommentarer
Postat av: madde

Hihi:)

2011-05-22 @ 00:09:11
URL: http://madurskaan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0