Fotoalbum ? ! ?

Sluta leka kurragömma och kom fram nån jävla gång!

Jag har letat och letat, i affärer och på nätet efter ett fint fotoalbum som jag kan stoppa mina bilder i.
Men icke. Det finns typ ingenstans..
På Clas Ohlsson finns det en ganska fin, men den har jag redan köpt till mina bilder från 2009..
Nu vill jag ha en annan till mina bilder från 2010..

Självklart finns det dom här klassiska med typ fejkläder (papper som ska se ut som läder) och guldkanter och sånt.
Men det vill jag inte ha. Jag är inte 70.

Jag vill ha ett färgglatt fotoalbum, med nå roligt motiv eller nånting. Som det jag köpte på Clas Ohlsson.. :)
Det är svart bakgrund, med rosa och lila blommor på.. Och vita krussiduller :)

Om någon vet nånting, eller sett nånting. Så tipsa!
Tack på förhand.. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0