Flitig = Pengarull :)

Först är man arbetslös och alla går runt och klagar "du måste göra nånting med ditt liv"
Sen får man jobb, sen ett till. Och nu ska jag söka yttligare ett.
Plus att jag pluggar matte uppepå det :)

Förra veckan jobbade jag i Rörvattnet mellan Tisdag och Lördag. Kom hem på lördagen.
Sov ut och tog det lugnt på söndagen. (förutom när det kom en tjej och provred Lusse) 
Måndag hade jag matte, och sen efter det sprang jag runt på stan och införskaffade nödvändigheter.
Tisdag jobbade jag med Peter i Änge.
Igår (onsdag) var jag i Krokom typ halva dagen. Var in på Arbetsförmedlingen och lämnade ett papper och sen gick jag och Ellie och kollade efter sommarkläder och nya skor.

Idag (torsdag) har jag jobbat med Peter hela dagen.
Och imorgon åker jag till Rörvattnet igen och blir där till söndag.

Nästa vecka
har jag matte på måndagen.
Och på tisdag ska jag jobba med Peter igen. Och om vi inte blir klar med taket lär jag ska jobba med honom på onsdagen också..

Men sen efter det vet jag inte hur det ser ut med jobb än.
Själv tycker jag att det käns ganska bra nu. Pengarna rullar :)
Får jag bara det jobbet jag tänker söka nu blir det ännu bättre.


Frågan är bara den - När bör man börja pensionsspara?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0