Alooone!

My god vad tyst det blev efter att Hanna, Jessika och Anette åkte.

Sitter nu själv på hotellet.
Mys stämning i salongen med brasan som sprakar och "Så ska det låta" på tvn.

Kommer inte våga lyfta mit feta arsel och stänga sen när det blitt mörkt. Tänkte stänga vid 10 om ingen är här.
Kanske skulle sova i salongen inatt ändå. Om det ändå funnits en långsoffa.
Anette har stängt av värmen igen. Så det är kallt i min källare där jag sover. Tur att jag har dubbla täcken..

Börjar inte förrän kl 2 imorgon. Undra vad man ska hitta på tills dess.. Finns som inget att göra här.
Åka till Rötviken och ragga på macken? Handla godis i affären?
Om det inte regnar ska jag försöka ta mig ut på en promenad. Om det regnar lär jag gosa ner mig framför tvn och äta glass..

Vill att Emil kommer hit. Det skulle vara grymt.♥
Älskar han!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0