The sweet sweet taste of Cider

Sitter i Emils säng med en påse clementiner och funderar..
Emil kom nyss upp med en iiiiskall cider till mig :D
GottgottgottgottgottgottgottGOTT!!

Nu är bara frågan....kolla film eller dricka upp cidern och sen sova?

Emils rum är litet och vitt.
Ganska tråkigt egentligen, som en fängelsecell eller rummet man får om man bor på psyket.
Men jag gillar det faktiskt lite. Man blir lugn här inne.

Morgondagen vill jag inte tänka på just nu.. Jag sitter så skönt här, med min dator och min cider.
Capere momenti. Fånga stunden. Här och nu..

Längtar faktiskt hem lite till min stoora sköna säng. Men så länge jag får sova med Emil spelar det egentligen ingen roll vart jag sovar..Men hans säng är onödigt liten. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0