Bloggkåt

Idag har jag varit såååå bloggkåt.. Hela dagen.
Men eftersom vi varit inne i stan på marknad har jag varken haft tillgång till dator eller internet. Jag har snällt fått vänta till vi kom hem till Ås igen.
På marknaden köpte jag sånna där gummikulor som man ska ha i krukor och shit.
Aaasfina!
I torsdags köpte jag en fluffig mössa som var GRYMT skön.
....så köpte jag strumpor åt Emil :)

Ikväll är vi bjudna på middag till Emils fasters man. Han fyller år imorgon.

Imorgon ska jag in på sminkgrej inne i stan.
Dom sminkar en, sen tar dom bilder. Så får man sminktips och om man vill kan man få köpa bilderna.
Ska bli kul ;)

Det var typ en månad sen jag bloggade sist tror jag.. Det ska INTE dröja en månad till tills nästa gång.
....Promis.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0