Åter i Ås

Tillbax i Ås.
Den här gången för att stanna...några dagar iaf. Men om man tittar på min packning kan man tro att jag flyttar in för gott.
Har med mig i princip hela garderoben. :D

Vi var nyss på buggkurs. Det gick bättre än vad jag trodde.
Men tanke på hur mycket vi missat med resan och operationen så tycker man att dom borde kommit längre.
Men men..alla ska ju hänga med i svängarna och vissa är jättedåliga på att dansa så det tar väl tid innan alla har koll på svängar och snurrar och takten och steg och händer och fötter hit och dit.
Men roligt är det..oftast.

Imorgon ska vi låna Karin och Perras långfärdsskridskor och åka på storsjön en sväng. Om vädret tillåter.
Jag har inte gjort det sen 1an i gymnasiet, då gick det sådär.
Jag är mer peppad nu än då till att göra det, men bli inte förvånad om det slutar med en fraktur någonstans eller hjärnskakning eller nått.. Blåmärken kommer jag iaf att få.

Imorgon ska jag också fortsätta med detta eviga jobbsökande. Det är inte lätt att hitta ett jobb.
Usch och blä. Jag börjar bli less. Man tappar liksom lusten ju fler "nej" man får.
Fast å andra sidan längtar jag mig sjuk efter ett eget boende tillsammans med Emil, vilket är en omöjlighet så länge man saknar inkomst. Så jag fortsätter, inte riktigt i samma takt som förut, men ändå..
Utan Emil skulle jag ge upp. <3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0