A beutiful day!

Hej hopp gummisnopp vad fint väder det var idag då!
...och det käns verkligen att det är söndag. :)

+5.5 grader ute. Strålande sol och mestadels blå himmel. Me like!

Efter att ha skjutsat folket till bussen halv 6 imorse har jag och Emil varit ensamma hemma fram tills typ nu.
(Pappa och Ellie kom nyss hem.)
Så det har varit lugnt och skönt hela dagen.
Klev upp vid 9 och tog ut hästarna.
Sen åt jag och Emil frukost tillsammans framför tvn. Myys.
Efter det har jag struttat runt och småstädat och plockat lite här och där.

Så var vi på promenad, jag och Emil.
Det var sjukt skönt att få komma ut, men vi var tvugna att vända ganska tidigt eftersom hästarna skulle ha lunch.
Och i och med att jag lunchade dom fastnade jag i stallet. Mockade alla boxar. Sopade i hela stallet.
Lade fram kvällsmaten till alla hästar och gjorde helt färdigt. Så nu är det bara att ta in ikväll.
Skönt.





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0