Stolt Tjej!

Omg omg OMG!

Jag fick lite smått panik när inte mindre än 6 stora starka karlar kom in på hotellet och beställde käk.
Kocken är på vift vilket betyder borta. Så jag är ensam på hotellet.

Men jag klarade av det.
Funderade först på att ringa Hanna, men alla beställde samma sak. Så jag klarade det själv.
Allt var ju typ förbetett till dagens rätt. (Jag är väl medveten och att "förberett" och "dagens rätt" rimmar)

Men det är så sent. Så jag hade inte väntat mig att det skulle komma några fler gäster ikväll.

Först fick dom huvudrätt.
Och sen beställde dom in efterrätt: Glass med chokladsås.
Och kaffe.

Jag klarade det galant och dom var jättenöjda när dom gick.
Stolt tjej!


Dagens hundring: Koldolmar med kokt potatis, brunsås och lingonsylt.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0