Ryan Dunn

Alla vet väl vad som hänt. Vem som dött..
Tydligen har det tagit ganska hårt på väldigt många.
Jag har sett folk som säger att han var deras "Hero".

Men vad exakt har han gjort för att förtjäna titteln som hjälte?
Förutom att vara med i Jackass teamet.
Ett gäng med allvarligt självskadebetéende..
Jag såg ett klipp där han, inför publik, halsade en flaska tequila. Oooo värsta hjälten... O_o

Missförstå mig inte.. Jag älskar Jackass.. Jag tycker det är skitkul.
Och Ryan Dunn var awesome.
Men jag tycker inte att han var en hjälte.. Inte ens i närheten.
Han var bara en skön kille som hade turen att bli känd. Genom att vara en i Jackass familjen..

Och förstå mig rätt..
Jag tycker att det är tragiskt att nått sånt här ska behöva hända..
Jag tycker det är hemskt och jättetråkigt..


Och kids.. Learn from this..
Do not drink and drive.. Ok?
Även om man kan tro det ibland så är man inte odödlig..

Och nu säger jag inte att Ryan Dunn trodde att han var odödlig. Jag säger bara att jag tror att dom flesta av oss kan känna så ibland..



Vad som finns kvar av Ryan Dunn's bil..



Hjälte?



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0