Rotning och Skrotning

Nu kände jag att det var dax att rota igenom alla mina lådor på vinden med leksaker sen jag var liten.
Jag har en miljon lådor, och det mesta är skräp som jag samlat på mig under åren.

Så jag tänkte kasta så mycket som möjligt och försöka minska antalet lådor som står och förmultnar uppe på vinden.
Den första lådan jag hittade var full av.....gosedjur!
Och dom kan man ju bara inte kasta. Så jag ställde tillbax den lådan och hittade istället en annan låda med lite av varje i.
Bland annat teckningar jag målade för några år sen.. Shit vilken kostnär man var!

Nu tar jag en paus och inväntar Emil.
Jag måste bara visa han mina teckningar. Dom är awesome.
Plus att det är liiite småläskigt att vara på vinden själv. Så han måste följa med som moraliskt stöd :)





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0