Magsår...

Jag höll på att få allvarliga magsår för en stund sen.
Vi har inte ens öppnat, så kommer det in 2 killar och vill äta.
Jag tänker: "Fine, dom är bara 2, det klarar jag."
Så jag gör ett undantag och ställer mig och lagar mat åt dom. Även fast vi har slut på sås, dåligt med potatis m.m.

Mitt upp i mitt matlagande kommer det in yttligare 4 stycken.
Jag förklarade hur läget låg till för dom. Att kocken inte är här och att vi egentligen inte öppnar förrns 12.
Så dom skulle komma tillbaka vid 12 tiden. När kocken kommit tillbaka..
Bara det att kocken är sen!
Nu vet jag inte vad jag ska säga när gästerna kommer tillbaka.. :(


Vågar jag gå ner i spök-källarn och hämta potatis?
Jag ska i alla fall försöka.. :)

Kommentarer
Postat av: made

Din blogg är inte ful och jag älskar din aktiva uppdatering!

2011-06-21 @ 13:11:53

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0