Ledig dag!

Skönt med en ledig dag!
Fick åka hem redan igårkväll istället för idag. Det var så lite att göra på hotellet.

Idag ska jag bara ta det lugnt.
Satte på en tvättmaskin för en stund sen så jag väntar på att den ska bli klar.
Var nyss ner på ICA en sväng och köpte vindruvor och tuggummin.

Emil tog med sig jordgubbar hit igår.
Så sen när jag känner mig sugen ska jag äta lite jordgubbar och mjölk tänkte jag :)
Smarrismaskens...

Imorgon har jag Matte först innan jag åker tillbaka till Rörvattnet.
Sen jobbar jag från måndag till söndag igen.
Fast egentligen skulle jag behöva vara ledig nästa helg.
Det är en del grejer jag måste göra inför utbildningen som börjar nästa måndag.. stressigt värre...






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0