Praktik

Imorgon börjar min praktik..
Det ska bli superkul, men jag är lite nervös..
Tänk om jag inte hittar dit, och kommer för sent.

Står och steker matlåda nu..
Pasta och bacon blir det..
Jag vet inte hur det funkar med lunch dit jag ska.. Om man ska ha med mat man kan äta kall, eller om det finns nån liten micro i en grushög någonstans..
För dom som inte vet ska jag praktisera på ett Åkeri..
...Och vara med och köra grus och lägga grus på en väg och lite sånt.. ;)

Sen vet jag inte vilken klädsel jag ska ha.. Får ta oömma kläder helt enkelt så får jag rätta mig mer efter deras uniform tills på tisdag ;)

Är lite nervös faktiskt.. Men det erkänner jag inte.

Puss!!<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0