Babysitter

Idag har jag varit barnvakt åt Isak och Ida :)

Det hela började med att jag klev upp vid 7 tiden för att hinna duscha innan barnen vaknade.
Sen när dom vaknat åt vi frukost tillsammans och sen tvättade vi pappas bil.
Efter det gick vi till stallet och matade kycklingarna och kaninen.
Även att för andra gången på mindre än en vecka räddar jag en liten babisfågel som inte tog sig ur stallet.
Den var helt utmattad när jag fick tag på den. Stackarn..

Efter stallet gjorde vi oss iordning för att åka till stan.
Ida ville också bli sminkad, så hon fick lite ögonskugga.
Sötare unge med rosa och lila ögonskugga.

Anna följde också med till stan.
För min del blev det inget shoppande, Förutom käk till ungarna på KebabBaren och sen en varsin glass på Coop.
För Annas del blev det en massa shopping :)
Det tog längre tid än jag tänkt på stan. Så vi hann inte leka med Sissi. :(

Isak var jättetrött när vi kom hem, så jag lagade mat och sen kollade vi på film.
Efter typ halva filmen gick vi ut en stund. Men det blev inge länge eftersom Isak sa att han var trött och hade ont i huvet. Tror han har feber, stackarn..
Förhoppningsvis sover dom nu, vilket jag också kommer göra snart.
Måsta ladda upp. Mitt hjärna har blivit trögflytande efter alla dessa frågor!
Små barn ska ju baske mig fråga om ALLT! ;)








Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0