Kingsta

Sitter åter igen i min sköööna säng och kollar på film. Är så frukansvärt trött så jag mår illa, men kan ändå inte sova.. :s
Har spenderat några dagar i Kingsta med Madde :)
Vi har ridit, tolkat, varit på bio och kört släde med Bromsen.

I förrgår var jag jag och Madde ute och red Sebbe och Tandkräm,
Jag fick rida Tandkräm, supermysig häst. Verkligen..
Vi red till Bromsen där vi ställde in hästarna i stallet, och tog oss en fika innan vi red tillbax igen.
 
Igår tolkade vi med madrass bakom häst. Först ut var Emil, fegfisen!
Så fort han började komma upp i lite fart släppte han taget om repet.
När jag tolkade drog Sebbe iväg i galopp och fy fan vad fort det gick. Awsome jävla kul!! ;D
Färden slutade i en fetkrasch med en snödriva, och jag var inte den enda som kraschade. Madde flög också av. Hehe!

Idag åkte vi häst och släde.
Det var riktigt mysig att vara ute med häst och släde i skogen. Det är allt för sällan man är ute så!
När jag är med Madde och vi håller på med hästarna blir jag värsta peppad att fortsätta rida. Behålla Lusse.
Men jag kan inte behålla Lusse. Jag kan inte ha kvar honom om jag ska flytta och skaffa jobb.
Kommer varken ha tid, plats elle råd. KUK!

Imorgon ska jag dit igen. Sen kommer Madde hit så rider vi hästarna här hemma, som det låter.
Roolit!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0