Hen sitt je

Jaa.. här sitter jag i lägenheten helt själv.
Emil ska flytta tillbaka till sina föräldrar. Men vi är fortfarande tillsammans :)

På tv är det Beowulf.. var skitlängesen jag såg den.
Hade glömt att hela filmen är dataanimerad. Tillochmed människorna..
Den är ganska bra gjord faktiskt. Men handlingen är bara halvbra..
Värd att se i alla fall om man inte har nått bättre för sig.

Jag har hittat en liten hörna i lägenheten där internettet är hyffsat snabbt..
Så nu funderar jag på om jag ska behålla den ändå.

Åh guuud vad jag har tråkigt..
Men det är rätt skönt att vara själv för en gångs skull.
Den känns stilla och lugnt.. Inga spänningar i kroppen.
För en gångs skull kan jag slappna av.
Nått jag inte kunnat göra på väldigt länge känns det som.

Popcorn?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0