Persika

Åt nyss världes största, saftigaste och hela världens godaste Persika.
Den var awesome..

Idag har jag varit effektiv.
Innan dagens ens börjat körde jag in Peter till flyget som gick 06.50.
Sen anlände jag på skolan 45 minuter innan vi började.
När skoldagen väl börjat körde vi igång med "Säkerhet på väg". Det tog typ hela dagen, vi avslutade med prov, där jag fick full pott i poängen. 15/15 :D

När jag kom hem så började jag städa. Rensa kläder/rensa golvet. Damsuga. Damtorka.
Rensa skrivbord och gamla påsar som legat å skäpat.
Hittade ganska mycket kul jag hade glömt bort att jag hade ens en gång :)
Nice surprise :)
Inte riktigt färdig med städningen, får fortsätta imorgon..

Sen god middag med familjen.
Vi hade en ganska mysig familjestund faktiskt. Lyssnade på mysmusik och pratade gamla minnen.
Myys!


I helgen verkar det som att jag ska jobba på hotellet.
Ska bli roligt faktiskt. 
Som det verkar blir det jag och mamma som åker dit och jobbar.
Det blev lite panik när det kröp till ytan att båda ordinarie skulle vara lediga. Tur man alltid finns till hands och hoppar in som värsta hjälten när man behövs som mest.. ;)

 



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0