Värdelöst läkarbesök...

Jag var nyss på hälsocentralen.
Jag har nageltrång, och nu har det börjat vara. Det var därför jag gick dit.
Men vad gjorde läkaren? Jo hon tittade på det, sen sa hon "Jag ska hämta grejer så jag kan rengöra och lägga om".
Sen fick jag vänta i typ en halvtimme innan hon kom tillbaka med grejerna (tydligen hade det kommit in en sårskada som behövde henne.)
Sen klämde hon lite, och klippte ett V i mitten av nageln och sen lade hon en kompressor under nageln för att avlasta nagelbandet.
Egentligen ville hon sticka in en nål också för att kolla om det var mer var, men icke!
Ingen nål i min tå..!!
Sen sa hon att jag skulle lägga om det en gång om dagen tills det var läkt, och sen skulle jag ta kontakt med en läkare och höra om operation.

Egentligen hade dom bara kunnat säga vad jag skulle göra via telefon. Det där hade jag kunnat göra själv. 
Dessutom fick jag betala 100 spänn för besöket, och det tycker jag absolut att man ska göra när man går dit..Men det käns som bortkastade pengar.
Hon frågade ju tillochmed om jag lagt om det hemma för det såg så välskött ut.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0