Tisdag...

Vaknade skittidigt idag. Emil hade ställt väckarklockan06.30 vilket innebar att jag också vaknade då.
Sen kunde jag inte somna om. Såklart!
Emil är första dagen på jobbet idag. Hoppas det går bra för honom.
Saknar honom redan.. <3

Tänkte åka och hälsa på Lusse idag.
Krama om honom, ge honom en morot och se hur han har det.
Innan jag åker dit ska jag skriva ut kontraktet och skriva på det. Det käns som viktigt att det blir klart så tidigt som möjligt.

Det är 25 grader varmt innomhus, och jag sitter och fryser..
Stängde nyss altandörren så nu borde det väl bli lite varmare. :)
Ute är det 8 grader varmt, soligt, växlande molnighet, blåsigt och småregnar. 



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0