Bröllopsyra?

Idag på jobbet har en tant suttit framför tvn hela tiden medan jag jobbade. Från halv 9 till 14.45.
Hon följde bröllopet mellan den Engelska prinsen och hans prinsessa. 

När jag var påväg till jobbet, vilket tar en och en halv timme med bil enkel resa hörde jag också mycket om det där bröllopet på radion. Dom hade intervjuat någon som tältat i flera dagar för att få bra platser så dom skulle se prinsen och prinsessan tydligt och bra. Sjukt? -JA!

Medan jag dukade upp borden råkade jag också se en liten glimt av brudparet på tv.
Snacka om mycket folk som stor utanför på marken och kollade på när prinsen och prinsessan kom ut på balkongen och pussades en snabbis.
För första gången har jag också sett The Queen of England på riktigt!
Jag har faktiskt aldrig sett henne på riktigt förrän nu. Vist har jag sett henne på engelska mynt. Men det räknas inte. 
Hon hade en grön hatt. Eller om det var gul. Och hon var jätteliten och såg ganska gamal ut.
En söt liten tant. Såg inte allt ut som en drottning måste jag säga :)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0