Akon is not the only one, Lonely

Sitter här i min ensamhet. I mitt tysta, varma, härliga rum och...bloggar!
Emil är ute och putsar det sista på volvon. Imorgon kommer det spekulanter som ska provköra.
I Järpen är det fest, och jag tar mig inte dit :(
Är på grymt festhumör!

Var till Lusse idag.
Han stod i skamvrån i hagen, han har inte kommit in riktigt i flocken än.
torsdag kommer det en tjej och provrider honom. Funderar på att åka dit imorgon och rida en sväng och känna på han. Så jag vet ungefär hur han käns :)

Imorgon ska jag till stan. Först Matte, om det är någon skola den här veckan. Det är ju lov, men jag vet inte om det är lov på min skola också.. Inte samma "regler"vuxenskola som på "vanlig" skola :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0