Take my pain away, Alvedon.

Imorgon är det jag som ringer hälsocentralen, om det inte blir bättre.
Jag har så fruktansvärt ont i kroppen. Det går liksom i vågor.
Jag vet inte hur jag ska beskriva smärtan, men det är som ett tryck, eller det började som ett tryck i bröstet liksom.
Det kom i söndags, men det var värst på mattelektionen i måndags. Då trodde jag nästan, helt seriöst att jag skulle dö. Jag fick koncentrera mig på att andas, och ta djupa andetag.
Och nu har det liksom spridit sig, och blivit mer som en annan smärta. Mer som en blandning av strålande smärta/tryck/uppblåst känsla/ONT. I hela överkroppen. Inne, djupt inne i kroppen liksom.
En jätteobehaglig känsla.
Jag vet inte hur man ska beskriva det, för jag har aldrig känt såhär förut :s
Men det släpper lite när man tar ett djuuupt andetag, som om man ska hålla andan länge. Fast det hjälper bara några sekuder. Sen börjar det göra ont igen.
När jag stog och skulle laga mat idag fick jag bita ihop ganska hårt för att inte börja gråta.
Usch!
För tillfället är det ganska ok. Men jag har fortfarande ont i magen och känner mig trött..
Jag tänkte ta en alvedon eller två och gå och lägga mig snart, och kanske sätta igång en film så jag får nånting annat att tänka på.

Sen får vi se vad hälsocentralen säger imorgon.
Jag vill inte in på undersökning. Jag hatar sånt..
Jag hoppas det inte är så allvarligt så jag slipper det.. Blä!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0