Paarteey!!

För andra gången i mitt liv blev jag nekad på G3. Men vi kom dit lite sent också så jag hade väl egentligen inte väntat mig något annat.
Så vi drog till Olearys där det blev sjukt SMOCKAT med folk!
Det var ett live-band som spelade, och jag har aldrig i hela mitt liv trängts så mycket. Aldrig ;)

Det blev bara jag och Krillan och Emil som gick ut..
Vi pratade, dansade, flörtade i massor. Vi hade sjukt rolig med andra ord ;p
Nästa helg blir vi fler, då ska vi spana in nya cocktailbaren. Awesome!

Och Mamma var en ängel som hämtade oss, så vi skulle slippa vänta på bussen.
Vi var ganska slutkörda fram mot halv 2, och då var det en timme kvar tills bussen gick.

Hade bara liite liite skallebank imorse när jag vaknade. Men jag drack inte så mycket igår heller.
Gick över ganska fort, men jag har ändå bara typ latat mig idag ;)
Käkat päron, lirat lite gitarr.

Imorgon har jag matte, ligger fortfarande lite efter, men jag tänkte gå till bibblan efter lektionen och plugga ikapp lite. Sen om jag hinner tänkte jag ev. dra ner på stan och köpa nya strumpebyxor också.. Mina är broken :(



Pusssss!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0