Hopptävling

I helgen är det hopptävlingar på Wången.
Igår var det ponny. Jag körde upp Kajsa och Akleja dit, så Kajsa fick starta Akleja för första gången.
Det gick bra faktiskt. Dom startade 80 och 90 cm.
Inte en enda vägring, men i första klassen petade dom en bom på sista hindret.
Andra klassen var felfri, så dom fick rosett! :p
Aklejas ägare var där, så Kajsa var lite nervös. Men jag tyckte hon gjorde det bra.

Idag är det storhäst. Men jag ska inte dit.
Har massor att göra här hemma. Städa, tvätta, rida, fixa stallet och plugga.
Har lektion imorgon, och är inte klar med uppgifterna vi skulle göra :s
Är det så att uppgifterna är svåra eller är det bara jag som är dum?
För jag fattar typ ingenting.


 Andra klassen, 90 cm!


 (Blå-röd = unghäst)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0