Good 'ol times

När jag var hos Anna idag så drog hon fram ett fotoalbum sen jag var baby..
Jag satt jättelänge och bläddrade bland gamla minnen. :)
Sen när jag kom hem drog Ellen fram en hel låda med kort från vinden.
Jag blev nästan ledsen när jag satt där inringad av högar med foton och små fotoböcker o.s.v.

Jag saknar dom där framkallade fotona, farför slutar folk med det? Det är ju liksom en stor del av charmen med foton..
Sen den förväntansfulla väntan och nyfikenheten innan dom blev framkallade.. Och glädjen när dom kom hem i brevlådan.
Sen är det väldigt osäkert att ha digitala bilder i datorn. Tänk hur lätt man kan bli av med dom.
Så nu har jag beslutat att skicka in mina digitala bilder för framkallning. Jag ska göra iordning oslagbara fotoalbum som jag kan visa folk när jag blir...äldre ;)
Sen när jag skaffar eget place ska jag ha fotovägg.. Med bilder på djur och människor som haft stor betydelse i mitt liv. Stunder som förändrat mitt liv..

Jag vet att det är populärt att skaffa fotoskrivare och printa sina egna bilder och bla bla bla..
Men det blir inte samma kvalité, dom håller inte lika länge.. Typ.
Jag ska göra det the real way.. Sådetså! ;)


"Saay Biiiikiiniii"

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0