Fuckin great!

I fredags hade jag så jävla ROLIGT!! Fuckin jävla great helg ;)
Det blev utgång med Madde, Kristin, Isak och Malmsten.
Det började med att jag satt och skåpsöp själv i mitt rum medan jag chatta med en massa folk. Egentligen skulle det vara förfest, men en viss Isak drygade så när dom väl kom var det hög tid att dra till stan ;)
Vi gick till Solo först. Cocktailbaren.
Den var liten men clean. Väldigt najs faktiskt.
Goda drinkar ;)
Sen drog vi vidare till Olearys.
Påvägen dit hade jag och Madde väldigt roligt. Låg i en hög på asfalten i brist på balans. ;) Haha!

Även att jag hamnade i Järpen tillslut..
Isak skulle skjutsa hem mig, men jag somnade, och han hittade inte till mig. Så... fick sova hos Madde.
Sen i lördags skulle Madde jobba på höstmarknaden i Åre. Hon som mådde sämst av alla, stackarn ;)
Så då hamnade jag i Åre tillslut och tog mig inte hem förrän på kvällen.
Men det var kul på höstmarknaden med. Förutom att jag var något bakis och frös som en smurf.

Ångrar att jag inte följde med dom ut på Country Club på lördagkvällen. Men det var nog lika bra att jag åkte hem. Mamma och pappa var redan småsura för att jag inte kom hem som planerat på fredagkvällen, plus att dom fick stanna hemma från häggsjövik eftersom det strulade med skjuts hem för mig :}

Nu peppar jag för nästa helg, och hela nästa vecka.
Det kommer bli GRYMT!!






Kommentarer
Postat av: Madde

SÅÅÅ JÄVLA GRYMM HELG:D:D

2010-10-05 @ 08:39:48
URL: http://madurskaan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0