Where to begin?!

Jag vet inte vart jag ska börja!!
Ibland verkligen hatar jag att blogga.
Nu har jag lovat att blogga om Frankrikeresan. Men det är så mycket att skriva om! Jag vet inte vart jag ska börja!
Gaaaah!
Jag får göra små inlägg om lite av varje?
Kanske göra en ny kategori?
Jag ska ju ladda upp lite bilder också hade jag tänkt...

Men det får bli senare, har lite att stå i just nu.
Packa upp, tvätta en del kläder och sängkläder.
Efter 2 veckor i en hästbuss luktar man inte direkt hallon, mer "leverpastej" enligt vissa ;)

Jag kan i alla fall säga att resan har varit grymt kul!
Jag saknar redan bussen, Madde och hästarna!
Vill iväg igen, hoppas jag får följa med nån mer gång.


See ya soon. Puss!<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0