6 dagar kvar...

Har börjat skriva listor idag.
Lista på det jag måste köpa, lista på det jag måste tvätta och lista på det jag måste ha med mig.
Skulle kunna fylla den där stackars lastbilen helt själv, med grejor jag behöver ;)

Jag ska åka till Frankrike på söndag. Blev typ klart idag.
Jag följer Bromsen på tävlingar. Det var Madde som frågade om jag ville med. Vi ska vara medhjälpare :)
Vi bilar ner med hästlastbilen på söndag, och vi kommer bli borta en vecka ungefär.
Inte för att jag vet hur det brukar gå till på sånna där körtävlingar. Men jag får göra mitt bästa. :)

Har en känsla av att det här kommer bli grymt roligt!
Längtar verkligen till söndag..

Puss<3








Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0