Frankrike Countdown

Sitter i en HÖG av massor med massor med kläder och försöker välja ut vad jag ska ha med mig till Frankrike
Måste ha med myycket kläder. ;)

...och tiden har gått så fort! Nyss hade jag ju hela vecka på mig!
Fick lite panik igårmorse när jag upptäckte att jag måste tvätta typ allt jag har också.
Även att jag inte kom hem förrän vid 9 igårkväll, så idag har jag fullt upp kan man lugnt säga. Haha!
Mamma var underbar igår och hjälpte mig tvätta stalljackan när jag var i stan.
Är inne på 3e tvättmaskinen för idag, väntar på att den ska bli klar så jag kan hänga den.
Sen får jag hålla tummarna för att det torkar till ikväll, annars får jag hjälpa till med hårblåsen ;)

Det är imorgon vi åker. Jag måste infinna mig tidigt hos Broms.
Är sjuukt pepp! Det här kommer bli kanon!


Puss<3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0