Sunna

Another first..
Jag red Sunna idag, för första gången.
Jag är faktiskt den första att rida henne sen hon kom hit. ;p
Hon är så liten så det käns som att rida en shettis. Så det kändes väldigt ovant i början, eftersom jag rider storhäst annars. Men efter ett tag gick det jättebra. Var bara lite rostig i kanterna ;)

Men om jag ska vara ärlig så tror jag att hon är bortskämd, eller har blivit.
Hon gjorde lite som hon själv ville, hon lyssnade inte så mycket på mig.
Men det kommer det bli ändring på fort nu kan jag säga ;) Haha

Imorgon kommer hovslagaren och ska slå på en tappskå på Min älskade häst.
Han har tappat en sko och haltar värre än en skröplig gammal man med en sten i skon.
Han är så sulöm så det är synd om honom :(

<--- Sunna!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0