Star Wars

Idag diskuterade vi Star Wars vid middagsbordet.
Jag vet att jag har typ sett dom flesta filmerna, med Emil när jag var liiten liten liten.
Men jag kommer inte ihåg så mycket av dom.
Och jag har nu 2 frågor:
Om man har Star Wars kväll, ska man se dom från första filmen till sista eller i den ordning dom blev inspelade?
Är det någon som fattar vad Star Wars går ut på, förutom dom som freakar?


Sen kom vi även in på parodier..
Och jag hittade en sjuukt rolig nu när jag satt och letade efter en jag såg förut (som jag inte hittar nu)
Oavsett om du gillar StarWars eller inte.. Kolla in klippet!
Det är verkligen sjukt roligt ;)

http://www.youtube.com/watch?v=701NiTGsvHA&feature=related


"Luke, I am your fathe..."


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0