Uppdatering

Hej uppdatering!
Det var skitlängesen jag skrev här, så jag tänkte uppdatera lite.
Och sen försöka hålla bloggen liite mer uppdaterad framöver.

Hjärtat mitt, bor inte längre hemma hos mig. Han har nämligen flyttat till en fodervärd.
Nej, han är inte såld. Bara utlånad.
Än så länge är det på provperiod. Men det käns väldigt bra, och det är en väldigt duktig tjej som har honom. Så jag hoppas att han blir kvar där.
Och JA jag saknar honom redan!

Nästa helg är det Yran, och alltid, alltid, alltid är det fäviken samma helg. 
Kunde jag dela på mig och gå på båda skulle jag det, men nu kan jag inte det så jag kommer spendera min helg på fäviken och sälja korv.
Så då får ni komma och köpa massor med supergod korv av mig ;)
Kom och köp, kom och köp!
Hade velat gå på yran någon dag, men nu blev det ju inte så då.
Ska försöka gå ut en kväll på färviken.
Spela roll om jag inte tar mig hem, en madrass i skuffen på bilen kan vara riktigt bekvämt ;)

Mor och far åker till Grönland och jagar myskoxe till veckan. Så är jag master of the house i en och en halv vecka.
Och jag är fortfarande byggarbetare, eller snickare. Vad man nu kallas.
Kråkslottet har vi lagt på hyllan ett tag.
En lägenhet som behöver renoveras gick emellan. Mer eller mindre Allt skulle göras med den lägenheten.
Hela köket, badrummet, hallen, sovrummet. Ja typ alla tum. Golv, tak, väggar. Allt ;)

Sen har Kajsa kommit hem.





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0