Ny telefon!

Om ca en och en halv vecka köper jag en ny mobil :)
Egentligen har jag råd redan nu, men jag vill gärna hinna få in lite mer stålar så man inte står helt pank.

Jag har redan bestämt vilken det blir.
Sony Erikson Xperia X10 Mini Pro.
Förmodligen det längsta namnet på en mobil hittils ;) haha

Men iaf, från början var jag osäker på om jag skulle köpa den. Egentligen var jag osäker om jag skulle köpa en ny över huvud taget. Den jag har är superbra, så jag behöver egentligen ingen ny.
Men sen fick jag reda på att man kan ha spotify i den. Så det blev den avgörande faktorn.
I will by it!

Sen måste jag bara uppdatera till spotify premium så är livet underbart sen ;)




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0