Home Alone!

Ja då är man master of the house igen då! ;)
Imorse påbörjade mamma och pappa sin resa till Grönland. Dom kommer hem igen i slutet av nästa vecka, tror jag.
Själv har jag jobbat idag. Det blev en ganska hård dag på Pelle&Lisa.
Eller hård och hård, men jag har skitmycket ont i ryggen efter det i alla fall... inte lika ont i benen, men dom håller också på att gå av.
Imorgon ska jag vara i Trångsviken och jobba på lägenheten med Peter igen.

Det här kommer bli en stressig vecka. Käns det som nu iaf!
Först och främst ska jag jobba, sen är det Fäviken i helgen. Och jag ska jobba där med. Sälja korv åt Trångsviken Chark.
Vi delar ut smakprov så kom och smaka nya korven. Den är skitgod ;)

Sen måste jag samla ihop en massa grejer och hinna köra upp det till Fäviken också. Plus att jag måste fixa utställarbevis eller vad det heter, så jag slipper betala inträde.
Imorgon har jag en tid hos arbetsförmedlingen också, men det hinner jag helt enkelt inte!
Sen måste jag försöka klämma in en tid hos bildoktorn också. Vi hittar inte vart kylarn läcker, men tittar man under bilen ser man att den droppar!

Sen en sak som jag har skiitdåligt samvete över. Och som jag vill varje dag, men som inte blitt av än.
Jag har inte varit och hälsat på Lusse sen han for till Madde. Vi har heller inte skrivit kontrakt för provperioden än heller. Det måste göras! Och jag vill jättejättejättegärna dit, men det är bara så mycket nu.
Jag hinner nog inte den här veckan, inte som det ser ut nu :(





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0