Svårt beslut..<3

Jag har fattat ett tungt beslut.
Jag ska sälja min ögonsten, min Lusse! :'(

Det är bara att inse, det kommer inte bli något bättre. Jag håller på att tappa intresset,
plus att det börjar bli dax att flytta hemifrån, och det är inte så lätt om man har en häst i bagaget.
Jag älskar fortfarande Lusse, och jag älskar att få komma ut och rida.
Men det blir på tok för sällan jag kommer ut, och det är inte rättvist mot Lusse.

Jag ringde till Janne igår, och han tyckte jag skulle sätta priset på runt 40 000 SEK.
Så nu blir det till att med klumpen i halsen sätta sig ner och skriva en annons.


Det kommer inte bli lätt...Det kommer bli hur svårt som helst....!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0