Lämna Kungen the fuck alone!!

På expressens förstasida stod det som stor rubrik:
"Silvia: Slutfestat Kungen. Kungafamiljens nya liv efter skandalboken"
Nånting sånt.

Det verkar som den roligaste festen Kungen får gå på är Nobellfesten. Där han sitter på första parkett, äter fancy fancy mat, dricker fancy fancy champange medan man lyssnar på nån tråkig gubbe som håller ett tråkigt tal.
Sen ska man dansa till fancy fancy fiolmusik.
Han ska heller inte se ut som han har roligt, utan han ska ha den där minen som säger "Jag har en näve i röven"?

Inte för att jag har läst den där jävla boken.
Vilket jag aldrig tänker göra heller. Jag vågar vägra den faktiskt.
Jag tycker det är fel att hacka på Kungen.
Han dras med ett skitjobb egentligen.
Jag menar, han har aldrig ledigt, han går i pension först när han dör.
Han ska få hela Sverige att se bra ut för resten av världen. Det är det som menas med Representant.
Och han har ju gjort ett bra jobb hittills, vad jag vet. Så sluta hacka på han! Sluta hacka på hela kungafamiljen.
Dom gör Sverige intressant.
Eller ska vi bli ett sånt där land där alla sitter med en näve i röven och låtsas trivas med det?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0